Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Ιστοχώρος ανάρτησης σε μορφή e-book των ποιητικών μου συλλογών

του Δημητρίου Α. Γκόγκα

...για αρκετά χρόνια ήταν καταχωνιασμένες στα συρτάρια γραφείων ανάμεσα σε φακέλλους και βιβλία. Δεν υπήρχε η τόλμη να δείξω τη γραφή μου... Κάποιες καταστάσεις μου δημιουργούσαν φοβίες, άλλοτε δικαιολογημένες και άλλοτε όχι......Μετά την αφυπηρέτησή από το Σώμα του Ελληνικού Στρατού, πίστεψα ότι είχε έρθει ο καιρός ότι είχε γραφεί να δει το φως...Ήταν εξάλλου μια υπόσχεση προς τους δικούς μου ανθρώπους ........ Ελπίζω κάποια στιγμή να έχω όλες εκείνες τις δυνατότητες και για μια ...έντυπη έκδοση. 

Σήμερα μπορεί κάποιος από εσάς φίλοι μου να αναγνώσει μικρό δείγμα της δουλειάς μου, αυτής που εγώ ονομάζω πειραματισμό Ποίησης στις παρακάτω σελίδες:

α. ΕΝΔΕΙΚΤΕΣ 



β. ΚΑΜΠΟΣ ΜΙΑΣ ΝΙΟΤΗΣ 


γ. ΑΝΑΣΕΣ 


δ, ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕΣ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ


ε. ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ


στ. ΑΧΝΗ


ζ. ΞΕΡΩ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου