Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Στρυμονικό Σερρών Το φαγητό που μας ένωνε και μας ενώνει

Στρυμονικό Σερρών Το φαγητό που μας ένωνε και μας ενώνει


Μια καταγραφή παραδοσιακών Συνταγών Μαγειρική της Κοινότητας
Στρυμονικού Σερρών



Το βιβλίο αυτό δεν είναι παρά,  μια απλή καταγραφή παραδοσιακών συνταγών των κατηγοριών εκείνων (Ντόπιοι, Πόντιοι, Σαρακατσάνοι, Θρακιώτες, Βλάχοι, Μικρασιάτες) που συνέθεταν και συνθέτουν τον πληθυσμό του Στρυμονικού Σερρών, της ιδιαίτερης πατρίδας μου, της γενέτειράς μου.... δεν είμαι μάγειρας και δεν έχω σπουδάσει την μαγειρική τέχνη, Το βιβλίο προέκυψε από την ενασχόλησή μου με την ιστορία και τις παραδόσεις της γενέτειράς μου και είναι αποτέλεσμα της συλλογής πληροφοριών για τις γαστρονομικές συνήθειες και παρασκευές φαγητών και εδεσμάτων.
Α

Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου