Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Το Περιοδικό Cadences που επιμελείται ο ∆ρ. Σταύρος Σταύρου Καραγιάννη, Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου

στην τελευταία έκδοσή του κάνει αφιέρωμα στον ποιητή Γιώργο Σεφέρη. Έτσι μαζί και με άλλους σημαντικότατους ποιητές της Κύπρου, αποδεχόμενος σχετική πρόταση, συμμετείχα με δύο ποιήματά μου εμπνευσμένα από την ποίηση του μεγάλου Έλληνα βραβευμένου με Νόμπελ Λογοτεχνίας ποιητή. Τα ποιήματα που συμπεριλήφθησαν στο αφιέρωμα είναι τα παρακάτω: 

Κάποια στιγμή 

Κάποια στιγμή, 
της αγάπης μου ήταν να σβήσει 
κείνη η ρωγμή, 
που δειλά 
σ΄ ένα τοίχο είχα αφήσει. 
Mα εσύ μυστικά, 
σε χαρτί που ρωτά, 
είχες απλά ζωγραφίσει 
την ζωή. 

Ποιητή, 
του Σεφέρη μια αρχή 
«η ζωή μας κάθε μέρα λιγοστεύει»
 Λέω: η ζωή είναι δείλι, 
που στον ήλιο μας τάζει, 
-κάθε μέρα σαν ωριμάζει - 
πως θα έρθει, θα φύγει.
 Κι άμα χαράζει γίνεται φόβος, κυνήγι. 

Εμπνευσμένο από το ποίημα του Γ. Σεφέρη «Ρίμα» 
που συμπεριλαμβάνεται στην συλλογή Ποιήματα 
από τις εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ 

***

Με το χνώτο σβηστό 

παράγωγο έμπνευσης 
από την “Άρνηση” του Γιώργου Σεφέρη 

Με το χνώτο σβηστό, 
σε πελάγη, τρελό το καράβι μου. 
Να σαλπάρει απ΄ το χθες, 
όταν συ θα μου λες, 
στ΄ ακρογιάλι μου, 

σ΄ αγαπάω πολύ, 
μα σαν να σαι πουλί, 
τον χειμώνα, 
με αφήνεις γιατί, 
Καλοκαίρι ανθεί, 
ανεμώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου