Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Πείτε μου: Ποια είναι αυτή η χώρα; Τυφλοί είναι και δεν βλέπουν; Κουφοί είναι και δεν ακούν;

 γράφει ο Δημήτριος Γκόγκας


Πήρα μέρος σε μια συζήτηση σήμερα και με ρώτησαν γιατί κάθομαι και βασανίζω το μυαλό μου με τις ατέλειες αυτού του κόσμου. Μα τους είπα, οι ατέλειες αυτού του κόσμου είναι και δικές μου ατέλειες, από τη στιγμή που είμαι μέρος του κορμιού του. Πρέπει να κάνω κάτι και ίσως ο κόσμος γίνει κατά τι καλύτερος.

 

    Σήμερα λοιπόν αναρωτήθηκα

 

    Ποια είναι εκείνη η χώρα που τα «Συσσίτια» (όπου υπάρχουν) των Δήμων, διανέμουν πάνω από 4-5 χιλιάδες μερίδες ημερησίως σε οικογένειες που δεν έχουν την οικονομική δύναμη να καλύψουν ούτε τις βασικές ανάγκες διατροφής τους.

    Ποια είναι αυτή η χώρα όπου συνάνθρωποί μας, αμειβόμενοι ως οικογένεια με 1500 ευρώ (κυρίως κατώτεροι υπάλληλοι του Ιδιωτικού Τομέας και μέρος του Δημοσίου)  κατά μέσο όρο αδυνατούν να ζήσουν μακριά από την πατρική στέγη, να δημιουργήσουν οικογένεια, να πληρώσουν με άνεση κοινωφελείς λογαριασμούς, να αποκτήσουν πρώτη κατοικία.

   Ποια είναι αυτή η χώρα που ζει και βασιλεύει κουνώντας συνεχώς το δάκτυλο στους πολίτες της που καλούνται να πληρώνουν βαριά φορολογία και πρόστιμα

   Ποια είναι αυτή η χώρα που ένα σημαντικός αριθμός πολιτών κατασπαράζει το Δημόσιο πλούτο, ζει σε επαύλεις και κουνά τα νήματα του κρατικού μηχανισμού

   Ποια είναι αυτή η χώρα που το σύνολο των πολιτευτών και πολιτικών της αποδεικνύει σχεδόν καθημερινά την τραγική ανεπάρκειά του.

   Πείτε μου ποια είναι αυτή η χώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου