Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022

Αχ κ. Νίκο Χ.

 


 
     Αγαπητέ κ. Νίκο. Χ. (ναι είστε εσείς ο υποψήφιος πρόεδρος και όχι ό άγνωστος Χ των μαθηματικών). Μου επιτρέπετε φυσικά να σας ομιλώ στον ενικό, μιας και εδώ στην Κύρπο ο ενικός είναι αυτός που καθορίζει και τις κουμπαριές. Κρίμας που είμαι μεγάλος κατά τι στην ηλικία και δεν δύναμαι να αποκτήσω κάποιο τέκνο, ώστε να γίνουμε κουμπάροι!  Όπως και να έχει ακόμα και εάν δεν μου επιτρέπετε ο ενικός, λόγω του θράρους που έχω ως κυρίαρχος πολίτης, λαός, θα σας αποκαλώ Νίκο.
    Αγαπητέ μου Νίκο, πλησιάζετε τα 50 και δεν βάλατε μυαλό; Που πάτε να μπλέξετε σε τούτο τον τόπο; Δεν αμφιβάλλω ότι όλες οι δημοσκοπήσεις σας έχουν ως σίγουρο νικητή, ενταξ όχι από τον πρώτο γύρο αλλά είναι πλέον σιγουρότατο ότι θα σαρώσετε εις τον δεύτερο. Τρίτος δεν υπάρχει, παρά μόνο ο τρίτος δρόμος του σοσιαλισμού που πολλοί θα ήθελαν να πάρουν αλλά σας βεβαιώ ότι οδηγεί εις τον γκρεμό.
   Διάβασα το προεκλογικό σας πρόγραμμα και είπα, όι ρε πολύ κακό για το τίποτα! Όχι πως είναι τίποτα, αλλά το τίποτα αντικατοπτρίζει το «αυτά μας τα είπαν και άλλοι»  Γράφεται στην προσωπική σας σελίδα ότι «…πορεύεστε με γνώμονα τον άνθρωπο και πυξίδα την πατρίδα» Κατ΄ αρχήν πρέπει να σας επισημάνω ότι αυτή η πατρίδα χρόνια τώρα κολυμπά στα νερά της Μεσογείου χωρίς πυξίδα. Τη μια αριστερά, την άλλη δεξιά και είδατε που φτάσαμε. Γνώμονας δε είναι το όργανο που μετρά και σχεδιάζει γωνίες. Καλέ είδατε εσείς καμιά γωνία στην Κύπρο; Οι μόνες γωνίες είναι αυτές που κρύβονται οι της συμπαθούς τάξεως των τροχονόμων για να γράφουν πρόστιμα.
  Μέσα στους… πυλώνες (κάτι δε παραπάνω από κολόνα) της πολιτικής σας έχετε εντάξει και τον πλανήτη γη. Θα ρωτήσω μετά παρρησίας, τι σας φταίει ο πλανήτης. Αφήστε τον εκεί που είναι διότι ότι και να κάνουμε εμείς ως Κύπρος, αν βομβαρδίσουν Ρωσία τζιαι Αμέρικα, πάει στράφι όλη η προσπάθεια. Αφήστε δε που πρώτα πρέπει να καθαρίσουμε τα δάση και τις παραλίες μας κι ύστερα τις παραλίες της Μυκόνου.
 
    Αχ κ. Νίκο. Μου αρέσετε διότι είστε ένας πολιτικός, που ενώ υπηρετήσατε κυβέρνηση διαφθοράς (το λένε όλοι όχι εγώ) εσείς είτε αδιάφθορος.
Ανήκετε σε ένα κόμμα, που ενώ το γράψατε στα παλαιότερα των υποδημάτων σας στην λήψη της απόφασης σας για διεκδίκηση του θρόνου, αυτό ακόμα σας κρατάει στις αγκαλιές του. Κάτι θα περιμένουν εκεί. Δηλώνετε ανεξάρτητος αλλά τρία- τέσσερα κομματάκια σας υποστηρίζουν έμπρακτα. Για αυτό μου αρέσετε και εάν είχα τη δύναμη, θα έριχνα και την δική μου ψήφο στον κουμπαρά.
 
     Αυτά τα ολίγα σας γράφω διότι δεν θέλω να κουραστούν οι αναγνώστες μου στο ΦΒ. Τα υπόλοιπα μπορώ να σας τα πω εάν με καλέσετε στο γνωστό τηλέφωνο και πιούμε και ένα καφεδάκι σε γνωστή καφετέρια του Μακέντζυ, που δίνουν και δωρεάν τυρόπιτα.
 
      Σας φιλώ εγκαρδίως, εις οικονομικός μετανάστης και ποιητής τρομάρα μου και σας εύχομαι ο θρόνος που θα καταλάβετε να μην έχει καρφιά. Αν με εννοείτε βεβαίως – βεβαίως. Προς γνώση σας, και να το θυμηθείτε όταν φτάσατε εν τη βασιλεία σας, έχω γραφτεί ειλικρινώς εις την ομάδα στήριξης σας εις τα ΜΜΕ. 
 
 
 
Μετά ειλικρινούς τιμής
Δημήτριος Γκόγκας
(Εκτιμητής [ή ποιητής] πολιτικών καταστάσεων)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου