Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021

Η καταστροφή των 36 βιβλίων


Στην βραδυνή αναφορά του Επόπτη ήμουν μπροστά εγώ..υπερήφανος μαθητής Β' και τρεις τέσσερις ακόμα συμμαθητές. Μπροστά στα πόδια μου 36 βιβλία...το ένα πάνω στο άλλο...Ένας μικρός πύργος. Αφού αναφέρθηκα     τι έχεις να πεις αρχιψαρακα άκουσα...τι να ψελλισω μπροστά σε τούτο τον κρητικό λοχαγό τι να πω....Δεν θα μιλήσεις Δημητράκη μου είπε πάλι...δεν θα μου πεις γιατί είχες στο αναλόγιο σου τόσα βιβλία...αφού ξέρεις ότι απαγορεύονται...η αλήθεια είναι ότι όλοι το ξέραμε...αλλά πέραν τούτου κάποια εξωπραγματικά γεγονότα και φαινόμενα με απασχολούσαν...το τρίγωνο των Βερμούδων...η ζωή σε άλλους πλανήτες...το πείραμα της Φιλαδέλφειας και άλλα παρόμοια...Άκου μου είπε τι θα γίνει...θα μου δώσεις τα μισά να τα διαβάσω και θα κρατήσεις τα υπόλοιπα...μετά πάλι θα κάνουμε ανταλλαγή...Δεν ξέρω γιατί αλλά φοβήθηκα ότι θα έχανα τα βιβλία...αρνήθηκα αστραπιαία..ίσως ασκεφτα...ασυναίσθητα...τότε θα τα σχισεις τώρα  εδώ....θύμωσα μα ο δικός του θυμός ήτο ανώτερος...και εσχισα ένα ένα όλα τα βιβλία....ως ανταπόδοση δεν τιμωρήθηκα...μέχρι να φύγω από τη σχολή δεν διάβασα τίποτα άλλο πλην των στρατιωτικών εγχειριδίων και κανονισμων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου