Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

Δημήτριος Γκόγκας : Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ΕΔΕΚ Σ.Κ. Δήμου Λάρνακας

 




Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
έχουμε μπει στην προεκλογική περίοδο για τις Ευρωεκλογές και τις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. 'Οπως έχω πει κατ΄επανάληψη και είναι αλήθεια, η συμμετοχή μου ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Λάρνακας με την ΕΔΕΚ είναι μεγάλη τιμή. Οι ιδέες και οι θέσεις που υποστηρίζω έχουν ως βάση τον άνθρωπο. Και στην προκειμένη περίπτωση έχουν πρωταγωνιστή τον πολίτη. Τον συμπολίτη μας. Αυτόν που θέλω να υπηρετήσω στην περίπτωση που μου δοθεί η δυνατότητα μέσω της εκλογής. Ως εκ τούτου μέχρι και τις 9 Ιουν 2024 θα προσπαθήσω, μέσα από έναν ευγενή αγώνα, να σας κάνω κοινωνό των ιδεών μου, των θέσεων μου και θα ήθελα να είστε ιδιαίτερα υπομονετικοί. Προσδοκώ την στήριξή σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου