Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

Δημήτριος Γκόγκας: ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ!



Αγαπητοί φίλες και φίλοι
Δέχτηκα την πρόταση της ΕΔΕΚ και θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Λάρνακας στις εκλογές της 9ης Ιουν 2024.
ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ
Γεννήθηκα το 1964 στη Κοινότητα Στρυμονικού Σερρών της Ελλάδας.
Είμαι Απόστρατος Αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού. Υπηρέτησα σε διοικητικές θέσεις στο όπλο των Τεθωρακισμένων. Στα χρόνια υπηρεσίας μου, συμμετείχα και ως Υπεύθυνος Προσωπικού στην Ειρηνευτική Ελληνική Δύναμη του Αφγανιστάν, ενώ υπηρέτησα και για δύο χρόνια στην Ελληνική Δύναμη Κύπρου.
Ασχολούμαι με την συγγραφική και έχω εκδώσει ποιητικές συλλογές και συλλογές διηγημάτων. Είμαι μέλος του πολιτιστικού συλλόγου «Φίλοι της Λογοτεχνίας και του Πολιτισμού Λάρνακας» καθώς και της «Ένωσης Λογοτεχνών Κύπρου».
Στο διαδίκτυο υπάρχουν άρθρα και απόψεις μου για πολλά θέματα που απασχολούν τους πολίτες της Κύπρου.
Από το 2007, ζω μόνιμα στην πόλη της Λάρνακας. Είμαι ενεργός πολίτης και κατά καιρούς υποβάλλει προτάσεις για την βελτίωση της ζωής των κατοίκων, ορισμένες, δε, από αυτές, έχουν υλοποιηθεί.
Ασχολούμαι με τον πολιτισμό, το περιβάλλον και την προστασία των ζώων. Πιστεύω στα οφέλη της Δημοκρατίας, στην ισότητα και είμαι υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δικαιωμάτων των ζώων.
Αντιτίθεμαι σε κάθε μορφή βίας και στον διαχωρισμό των ανθρώπων με βάση το χρώμα, τη θρησκεία, την καταγωγή κ.α. Πιστεύω πως όλοι οι πολίτες, χωρίς εξαίρεση, μπορούν να προσφέρουν για το καλό του τόπου τους.
Είμαι παντρεμένος με τη Δημοσιογράφο Στρατούλα Τραμουντάνη και έχουμε μαζί ένα γιο, τον Αντώνη Γκόγκα, Γεωπόνο.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΤΕ
Η Λάρνακα, είναι το σπίτι μου! Και το σπίτι μου θέλω να προοδεύει, να εξελίσεται, να παράγει, να δημιουργεί, να καινοτομεί, να βελτιώνεται, να αναπτύσεται.
Με τις θέσεις, την αγωνιστικότητά μου, την αγάπη και τον ζήλο μου για ένα λαμπρό μέλλον της πόλης μας, ζητώ την στήριξή σας προκειμένου να εκλεγώ στο Δημοτικό Συμβούλιο Λάρνακας!
Για να τιμήσω την πόλη και τους ανθρώπους της! Για να τιμήσω το σπίτι μου!

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια κε Γκογκα κι ευχομαι καλή επιτυχία ως γνησιος πατριωτης ειμαι σιγουρη οτι παντα θα κανετε το καθηκον σας προς την μικρη μας πατριδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θερμά συγχαρητήρια κύριε Γκόγκα. Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή